·
evrski in devizni saldakonti z glavno
knjigo, dani in prejeti krediti
·
likvidatura prejetih
računov
·
fakturiranje avansov
·
ECL in INTRASTAT
·
tožbe
·
osnovna sredstva
·
planiranje in spremljanje stroškov in prihodkov
·
izdelava poljubnih poročil s primerjavo na plan in pretekla leta
·
DIS –
Direktorski Informacijski Sistem.
Velika večina podatkov se v glavno knjigo in
saldakonte prenaša avtomatično preko temeljnic iz ostalih programov
(fakturiranje, maloprodaja, veleprodaja,
tolarski in devizni plačilni promet, likvidatura prejetih računov, izvozno
fakturiranje, carinsko skladišče, plače, osnovna sredstva, obračun uvoza in
izvoza), le kakšne posebne temeljnice se vnašajo ročno. Celo knjiženje plačil
kupcev je povsem avtomatizirano, če so le sklici na plačilih standardizirani.
Poleg že omenjenih povezav z ostalimi našimi programi je sistem za prevzem
podatkov v glavno knjigo in saldakonte povsem odprt in omogoča prevzem podatkov
iz poljubnih programov, ki znajo pripraviti računovodsko temeljnico.
Prednost programa je v izredno enostavni
uporabi, avtomatizaciji kar se da veliko postopkov in pa kumulativnem zbiranju
prometa po kontih in partnerjih, kar omogoča takojšen izpis bruto bilance in
stanja partnerjev, ne glede na število knjižb. Finančni podatki posameznega
kupca ali dobavitelja so dosegljivi takoj.
Za vsa poročila lahko izberete poljuben presek
podatkov (uporaba filtra), prav tako
lahko izbirate tudi poljubno urejenost
podatkov. Po želji lahko definirate stroškovna mesta, jih povezujete v profitne
centre in nato spremljate rezultate vsakega posamezno in seveda tudi celotnega
podjetja. Zelo močna je evidenca po poslih oziroma projektih, ki vam omogoča
spremljanje nekega projekta na različnih kontih z različnimi poslovnimi
partnerji (na osnovi vseh stroškov in prihodkov dobite rezultat projekta). Za
potrebe veleprodaje je na razpolaga statistika o prometu, odprtih terjatvah ter
plačani in neplačani realizaciji po
potnikih ter odgovornih osebah (osebe, zadolžene za spremljanje posameznega
kupca).
Izračun zamudnih obresti v saldakontih kupcev je izredno preprost in omogoča različne
izračune ter omejevanje izpisa bremepisov, manjših od določenega zneska. Za
izračun zamudnih obresti lahko uporabljate zakonsko določeno zamudno obrestno
mero ali pa poljubno pogodbeno obrestno mero. Obračun po želji izdela
temeljnico obračuna in s tem omogoča avtomatično knjiženje velike količine
dokumentov. Obračunana zamujena plačila se označijo in naslednji obračun jih
seveda ne upošteva. Kot posebno možnost lahko naredite izračun obresti tudi na
neplačani del računa do poljubnega datuma. Izračun omogoča tudi knjiženje
prihodkov od obresti po stroškovnih mestih, ki so na obračunanih računih,
medtem ko se sama terjatev v saldakontih za posameznega kupca združi. Prav tako
lahko informativno izračunate obresti iz dobaviteljskih saldakontov.
V deviznih saldakontih imate na voljo povsem
avtomatiziran proces računanja tečajnih razlik. Poleg tega program omogoča v
skladu z računovodskimi standardi tudi prevrednotenje odprtih obveznosti in
terjatev po tečaju Banke Slovenije. Seveda je vključena tudi statistika za
poročanje banki Slovenije.
Programska rešitev vsebuje tudi modul plan,
kjer lahko po stroškovnih mestih planirate tako stroške kot prihodke in nato
seveda spremljate realizacijo plana.
V modulu Poročila si lahko vsak uporabnik
naredi dodatna poročila po svojih željah in potrebah.
·
Informacije
o kumulativnem prometu kontov
·
Informacije
o kumulativnem prometu kupcev in dobaviteljev
·
Informacije
o stanju partnerjev (kot kupec in kot dobavitelj)
·
Rang
lestvica največjih kupcev in največjih dolžnikov
·
Rang
lestvica največjih dobaviteljev in največjih upnikov
·
Stanje
po državah, valutah
Poročila iz
glavne knjige
·
Promet
·
Konto
kartica
·
Bruto
bilanca (mesečna, polletna, letna, tekoča)
·
Statistični
podatki iz bilance stanja in uspeha (mesečni, polletna, letna, tekoča)
·
Poslovna
bilanca uspeha in stanja (mesečna, polletna, letna, …)
·
Poslovna
bilanca uspeha po STM (mesečna, polletna, letna, …)
·
Izpis
po razredih
·
Konto
kartica po STM
·
Promet
po STM
·
Promet
po poslih
·
Promet
po mesecih
·
Odprte
in zaprte postavke glavne knjige
·
Konto
kartica v povezavi z knjigo prejetih računov
·
Letna
konto kartica s povprečnimi stanji kontov
Izpisi iz
saldakontov
·
Promet
·
Kartica
poslovnega partnerja
·
Odprte
in zaprte postavke
·
IOP
obrazec
·
Opomini
·
Stanje
poslovnih partnerjev
·
Zapadle
terjatve
·
Predvideni
prilivi in odlivi
·
Promet
in terjatve po potnikih in odgovornih osebah
·
Plačana
realizacija
Obdelave
·
Obračun
obresti
·
Obračun
stotinskih izravnav
·
Saldiranje in prehod v novo leto
·
Izračun
tečajnih razlik, prevrednotenje odprtih terjatev in obveznosti
·
Razporejanje
nespecificiranih plačil
·
Izdelava
predlogov za tožbe ( izvržbe )
Posebnost programa je tudi zmožnost prenosa skoraj vseh
poročil in pregledov v MS Excel, kar vam seveda omogoča neomejeno možnost hitre
in enostavne izdelave lastnih poročil.
Program omogoča prenos tečajnice Banke Slovenije preko
internetne povezave, tako da imate vsak dan avtomatsko vneseno ažurno in
pravilno tečajno listo. Preko interneta je prav tako možen prenos šifranta
davčnih zavezancev in šifranta transakcijskih računov.
Modul LIKVIDATURA
omogoča zajem in likvidacijo vseh prejetih računov v podjetju, tako domačih
tolarskih kot tujih deviznih. Zajem podatkov je centraliziran, likvidacija
faktur pa je lahko ali distribuirana po različnih oddelkih ali pa tudi
centralizirana. Pri likvidaciji faktur lahko uporabljate tudi ključe za
avtomatsko delitev stroškov po stroškovnih mestih in protikontih,
kar je predvsem prednost pri avtomatskem izračunu vstopnega DDV iz bruto zneska
računa. Ključ vam omogoča tudi takojšen preračun zneska DDV v primeru, ko niste
upravičeni do 100 % odbitka vstopnega DDV (če je pač oblika vašega poslovanja
takšna, da nimate pravice do odbitka celotnega vstopnega DDV). Program tudi
kontrolira obračunane zneske DDV s statusom dobavitelja ( je ali ni davčni
zavezanec, je tuja pravna oseba pri uvozu blaga, …). Sama razporeditev fakture
po vrstah protipostavk (protikontih) je izredno
enostavna, obenem pa je s tem že pripravljena temeljnica za avtomatsko
knjiženje v glavno knjigo in saldakonte. Ob sami likvidaciji računa morate
definirati tudi način plačila. Praviloma je to virman, lahko pa že ob
likvidaciji zapirate račun z odprtim dobropisom ali pa črpate dan avans. Možno
je tudi plačevanje na obroke. Za tuje račune je predviden način plačila nalog
za nakazilo v tujini ( obrazec 1450). Kot posebna pomoč pri vnosu računov je
tudi možnost, da namesto šifre dobavitelja vnašate njegovo davčno številko. Če
dobavitelj že obstaja v vašem šifrantu komitentov, potem program preko davčne
številke takoj najde njegovo šifro. Kot posebni pripomoček je tudi ažuriranje
šifranta davčnih zavezancev na osnovi podatkov republiške davčne uprave.
Programski paket vam omogoča
·
Stalen
nadzor nad prejetimi računi
·
Opozorilni
seznam nelikvidiranih računov
·
Izpis
knjige prejetih računov za blago in storitve
·
Izpis
knjige prejetih računov za dana predplačila
·
Izpis
različnih seznamov prejetih računov
·
Izpis
bruto in neto prometa po dobaviteljih
·
Ažuren
prenos podatkov v Finančno poslovanje
·
Skeniranje prejetih računov
·
Spremljanje
naročil dobaviteljem
Program za
vsak račun tudi vedno prikazuje povezavo s plačilnim prometom ( ali je plačilo
že v saldakontih, ali je še na temeljnici ali je v pripravi oziroma je na
predlogu za kompenmzacijo).
Prednosti
·
Centralno
zajemanje vseh prejetih faktur (tolarskih in deviznih)
·
Računalniška
likvidacija faktur
·
Avtomatično
knjiženje likvidiranih prejetih faktur v glavno knjigo in saldakonte
·
Ažurnost
stanja obveznosti do dobaviteljev
·
Razni
pregledi prejetih faktur dobaviteljev
Zelo podroben sistem dovoljenj za posamezne akcije
znotraj programa omogoča učinkovito
delitev dela med delavci, zadolženimi za vnos, likvidacijo in prenos
likvidiranih faktur v glavno knjigo in saldakonte.
V modulu Likvidatura lahko zelo
enostavno, ob zajemanju vsakega prejetega računa, določite vse vstopne davke, katere
ste, kot zavezanec za DDV, dolžni spremljati. Na osnovi te specifikacije se
naredi tudi avtomatska temeljnica, ki poknjiži vse podatke o prispelem računu,
vključno z vstopnim davkom na dodano vrednost. Poleg vseh ostalih evidenc imate
na voljo tudi izpis Knjiga prejetih računov - promet blaga in storitev in izpis
Knjiga prejetih računov za dana predplačila. Na izpisu so prikazane vse
predpisane rubrike. Program podpira vse možne kombinacije obračuna DDV, kot so
računi od domačih zavezancev za DDV, od uvoza, od opravljene storitve tuje
pravne osebe, od pavšalnega nadomestila, prav tako podpira tudi obračun DDV, ki
se ne sme odbiti (npr. reprezentanca, osebni avtomobili, …). Na enem
mestu in na
najhitrejši in najlažji način boste vsak prejet račun opremili s potrebnimi
podatki, tako da ni potrebno nobeno podvajanje vnosov zaradi evidence o DDV. Za
dodatek pa vam program, v povezavi s knjiženimi izdanimi računi iz finančnega
poslovanja in knjigo prejetih ECL od uvoza, v celoti pripravi obrazec DDV-O. Za
lažjo kontrolo imate na voljo tudi kontrolne izpise iz knjige prejetih računov,
ki opozarjajo na neusklajenost med zneski DDV in vrednostjo računa.
Programski paket FINDIS predstavlja vrh finančno
računovodskega informacijskega sistema, ki v veliki meri izboljšuje in
dopolnjuje poslovni informacijski sistem podjetja.
Na
osnovi stanja v saldakontih vsak večer izračuna pomembne podatke o kupcih in
dobaviteljih, ki so nato na voljo za izredno hitre vpoglede in statistike. Kot
dodatek lahko vse preglede in statistike prenesete v okolje Microsoft Excel,
kjer lahko sami naredite različne dodatne analize in grafikone, ki jih lahko po
elektronski pošti takoj pošljete sodelavcem ali ostalim.
Podatki
se med dnevom ne spreminjajo, po želji jih lahko vsako jutro prenesete na
notesnik in jih “odnesete” na različne sestanke. Za vsakega partnerja imate
takoj prikazane naslednje podatke:
q letošnji promet partnerja kot kupca
ali dobavitelja
q lanski promet partnerja kot kupca
ali dobavitelja
q saldo odprtih postavk
q zapadle terjatve
q tožene terjatve
q znesek neplačanih zamudnih obresti
q dani in prejeti avansi
q dani in prejeti krediti
q povprečen rok plačila za izdane in
prejete fakture
q povprečna zamuda plačila (v dnevih)
Za kupce se posebej, ob saldu in zapadlih terjatvah, pokaže
še delitev zapadlih terjatev do 15, 30,
Pri pregledu stanj se lahko vidi analitičen prikaz vseh
odprtih oziroma zapadlih dokumentov. S pomočjo zelo bogatih filtrov si lahko
ogledujete samo kritične podatke, izbirate vrstni red sortiranja oziroma
zahtevate prikaz prvih 10, 100, ali podobno partnerjev po velikosti salda,
prometa, zapadlih, toženih, …
Vsi ti podatki se izračunajo vsak večer iz vaše obstoječe
baze podatkov in so takoj na voljo vsem, ki imajo dovoljenje za uporabo teh
podatkov.
Program omogoča za vsakega poslovnega partnerja tudi vnos
poljubnih opravil, ki jih je potrebno narediti
v zvezi s poslovnim partnerjem. Vsako opravilo ima status in odgovorno
osebo, tako da lahko na enem mestu poleg ažurnih podatkov zabeležite tudi vse
različne dogovore in naloge.
Programski paket deluje v lokalni računalniški mreži (LAN),
v povezavi s FINANČNIM POSLOVANJEM. V primeru odsotnosti iz podjetja lahko
podatke dobite tudi po elektronki pošti in jih enostavno prepišete na vaš
prenosni računalnik.
tolarski in devizni plačilni promet s kompenzacijami in multikompenzacijami ter avtomatsko povezavo z e-bančništvom
Programski
modul TOLARSKI PLAČILNI PROMET je namenjen avtomatski pripravi virmanskih
plačil, kompenzacij, multikompenzacij in evidenci
prejetih in izdanih menic. Omogoča tako izpisovanje virmanskih nalogov ali pa
pripravo datoteke za povezovanje z elektronskim plačilnim prometom poslovnih
bank ( podatki iz vaše baze podatkov se avtomatsko prepišejo v predpisani
obliki v bančni plačilni promet). Na osnovi prejetih elektronskih izpiskov o
opravljenem plačilnem prometu preko poslovne banke program avtomatično prikaže
vse prilive in odlive in jih shrani v bazo podatkov. Knjiženje odlivov je
avtomatično iz pripravljene temeljnice, prav tako je možno avtomatično
knjiženje prilivov v primeru smiselne uporabe sklicevanja.
·
VIRMANI
V operativi plačilnega prometa je
možno obdelovati vse odprte obveznosti. Večina obveznosti "vstopi" v plačilni
promet preko likvidature prejetih računov, del obveznosti pa preko ročnega
vnosa ostalih obveznosti, ki niso na prejetih računih (razni prispevki, davki,
nakazila in vračila kreditov, nakupi deviz, predračuni ipd.). Uporabnik najprej
določi kriterij, katere obveznosti bi plačeval. Iz ponujenih obveznosti nato
izbere vse ali posamezne, po želji zmanjšuje zneske plačil (neplačani del
računa se bo predlagal v plačilo naslednjič) oziroma spreminja osnovni
kriterij. Obveznosti se prikazujejo urejene po zapadlosti ali po dobaviteljih.
Možno je pripraviti plačila tudi za naprej (dan ali celo teden). Pri pripravi
plačil program upošteva trenutno stanje v bazi podatkov (likvidirane račune,
kompenzacije, pripravljene virmane), tako da ni potrebne nobene dodatne skrbi
ali je ta obveznost slučajno v kompenzaciji ali pa je bila plačana danes
zjutraj ali včeraj.
Ko uporabnik dokončno izdela spisek plačil za določen dan,
lahko izpiše virmanske naloge ali pa izbere elektronsko plačevanje. Elektronsko
plačevanje kreira datoteko z virmani (tkdis.txt), ki jo lahko prenesete -
“uvozite” v program poslovne banke. Takoj ko dobite izpisek poslovne banke, temeljnico potrdite (vpišete
številko izpiska). S tem se vsa plačila avtomatsko poknjižijo v glavno knjigo
in saldakonte. Program Plačilni promet
upošteva kot plačila tudi nepotrjene temeljnice, tako da dvakratno plačevanje
ni možno, tudi če temeljnice iz kakršnegakoli razloga ne potrdite.
·
MEDSEBOJNE IN VERIŽNE KOMPENZACIJE
Izdelava predloga za medsebojno ali verižno kompenzacijo je
zelo enostavna, saj uporabnik lahko med vsemi odprtimi terjatvami in
obveznostmi izbira in označuje katero terjatev in obveznost bo kompenziral.
Znesek kompenzacije je lahko seveda manjši od zneska terjatve. Ko je uporabnik
pripravil kompenzacijo, jo lahko prepiše v datoteko kompenzacij v pripravi.
Pri verižni kompenzaciji je mogoče evidentirati podatke o
udeležencih v verigi, za možnost kasnejšega iskanja kandidatov za verižno
kompenzacijo.
Velika prednost programa je tudi možnost povsem avtomatizirane
izdelave predlogov za medsebojne kompenzacije. Partnerje, za katere želite
narediti predlog za medsebojno kompenzacijo, posebej označite, vnesete še datum
zapadlosti, do katerega naj se naredijo predlogi, in že bo program za vas
izdelal na desetine predlogov.
S posebno akcijo se vse potrjene kompenzacije, ki še niso
poknjižene v glavni knjigi in saldakontih, prepišejo na temeljnico za prenos v
finance.
·
MULTIKOMPENZACIJE
Program za partnerje, ki ustrezajo vašim (parametersko definiranim) pogojem in samo za dogovorjene
načine plačila (parameter obdelave), pripravi seznam obveznosti. Te obveznosti
je možno še izločati oz. popravljati, nato pa program izračuna skupni znesek
dolga. Izpis predloga je možen v obliki predpisanega formularja, oziroma program
naredi datoteko, ki jo nato s programom EMLK (od APP ) podpišete s svojim
geslom in pošljete po elektronski pošti na APP. Na podlagi specifikacije
Agencije za plačilni promet o obdelavi multikompenzacije
po partnerjih nato za vsakega partnerja popravite predlagani znesek obveznosti
v sprovedeni znesek in program bo sam avtomatično
naredil temeljnico zapiranj obveznosti po sistemu najprej plačam najstarejšo
obveznost. Možen je tudi uvoz datoteke z rezultati multikompenzacije
in program bo vse naredil sam. Tako označene obveznosti predstavljajo
temeljnico za prenos v glavno knjigo in saldakonte z datumom dokumenta (sprovedbe multikompenzacije), ki
ga ob izdelavi temeljnjice določi uporabnik. Po
končani multikompenzaciji se izpišejo dopisi
dobaviteljem v katerih je navedeno, katere obveznosti ste pokrili z multikompenzacijo.
Modul DEVIZNI PLAČILNI PROMET je tesno povezan z moduloma FINANČNO
POSLOVANJE (glavna knjiga s saldakonti) in LIKVIDATURA PREJETIH RAČUNOV. Poleg
priprave in izpisa obrazcev za nakazilo, odprtje akreditiva in dispozicije za
koriščenje priliva vam omogoča tudi avtomatsko pripravo virmana za plačilo
protivrednosti in provizije za nalog za nakazilo. Program omogoča tudi
avtomatsko knjiženje sprovedenih nakazil in
likvidiranih prilivov v finance.
Program na pripravo nalogov za nakazilo omogoča hiter in
enostaven vnos podatkov, ki so potrebni za izpis obrazca 1450. Posebnost je ta,
da lahko za tujega poslovnega partnerja definirate njegovo standardno poslovno
banko in njegov bančni račun pri tej banki, kar vam omogoča enostavnejšo in
hitrejšo pripravo obrazca. Za domačo poslovno banko lahko vnesete poleg njenega
žiro računa tudi šifro in sklic tako za protivrednost kot za provizijo. Na
obrazec nato "pripnete" fakture, ki jih želite plačati. Plačate lahko
tudi predračune in razne druge obveznosti, ki niso vnešene
v likvidaturi prejetih faktur. Na nakazilu morate seveda tudi definirati šifre
osnov odlivov. Program vam omogoča več
različnih statistik in pregledov iz samih nakazil (knjiga odlivov, nesprovedena nakazila, odprta nakazila, odlivi po valutah in osnovah, ...). Ob izdelavi
obrazca 1450 lahko avtomatsko pripravite tudi virmanska nakazila za
protivrednost in provizijo.
Program za pripravo nalogov za odprtje akreditiva omogoča
hiter in enostaven vnos podatkov, ki so potrebni za izpis obrazca 1451. Po
izpisu obrazca morate seveda zavesti številko akreditiva in datum odprtja
akreditiva. Prav tako morate ob črpanju akreditiva to zavesti na sam
obrazec. Program vam omogoča tudi več
različnih statistik in pregledov iz samih akreditivov (knjiga akreditivov,
odprti akreditivi, odlivi po valutah in
osnovah, ...).
Program za razpored prilivov vam omogoča razporeditev
priliva na eno ali več faktur oziroma predračunov. Pri razporejanju priliva vam
program pomaga s prikazom trenutno odprtih postavk kupca. Priliv je lahko v
katerikoli valuti, neodvisno od valute računa. Po razporeditvi priliva lahko
izpišete dispozicijo za koriščenje plačila iz tujine. Program vam omogoča tudi
več različnih statistik in pregledov iz samih prilivov (knjiga prilivov,
prilivi po kupcih, prilivi po valutah in
osnovah, ...).
· fakturiranje na domačem in tujem trgu
· pogodbeno fakturiranje (najemnine, obratovalni stroški)
· blagovno poslovanje (z roki trajanja in serijami)
· spremljanje projektov
programski paket za spremljanje različnih naročnin (kabelska televizija, internet, revije…)
Obračun
plač zaposlenim
Izračun in izplačilo
plač, regresa, drugih izplačil v povezavi z zaposlitvijo (jubilejne nagrade…).
Uporabnik lahko preko nastavitev vrst obračunov in formul popolnoma
individualno nastavi sistem obračuna. Vnos podatkov za obračun lahko poteka
preko predefiniranih vrst obračuna, ki se avtomatično
dodajo ob vsakem obračunu, preko avtomata, ki omogoča enkratno dodajanje
posamezne vrste obračuna ali zneska vsem zaposlenim, lahko pa tudi preko vnosa
prometnih podatkov, kjer podatke o opravljenih urah vnaša lahko tudi vodja
sektorja, ki sicer v obračun plač nima vpogleda.
Modul omogoča
izračun plač po različnih načinih in željah uporabnika (iz faktorja posameznega
zaposlenega, iz plačnega razreda…). Prav tako lahko individualno nastavite
izračun povračil materialnih stroškov. Izplačujete lahko tudi dodatno
pokojninsko zavarovanje.
Iz obračuna plač
avtomatsko naredite virmane in datoteko za plačilo preko DO, na koncu pa
podatke še prenesete v GK. Program vsebuje izpise predpisanih poročil (REK
obrazci, 1-ZAP/M, ZAP-STRU/L…) in še celo vrsto statistik, ki so potrebne za
spremljanje in pregled evidenc.
Drugi
osebni prejemki
Program
je namenjen obračunu drugih osebnih prejemkov, ki zajema naslednje vrste izplačil:
-
obračun avtorskih honorarjev (iz delovnega razmerja, v odvisnem razmerju
z izplačevalcem, v neodvisnem razmerju z
izplačevalcem);
-
obračun podjemnih
pogodb;
-
dohodek z oddajanjem premoženja v najem;
-
dohodek samostojno opravljanjem poklica na področju kulturne dejavnosti
z upoštevanjem posebne olajšave;
-
sejnine, nagrade, udeležbe v dobičku, dividende itd…
Modul omogoča
individualno nastavitev posameznih vrst izplačil, izračun izplačila, prenos v
plačilni promet in glavo knjigo ter avtomatski prenos za izračun podatkov v
dohodnino.
Iz programa izpišete vse potrebne REK obrazce.
Kadrovska
evidenca
Ta
programski modul omogoča spremljanje zaposlenih na različne načine. Od osnovnih
podatkov ter bivališča, zaposlitve, invalidnosti, družinskih članov in raznih
omejitev do spremljanja listin zaposlenih (izkaznice, delovni dokumenti, ostali
dokumenti, zdravniški pregledi, pretekle zaposlitve, zadolžitve, vajenci ) in pa seveda spremljanju kariere zaposlenega
(štipendist, jeziki, znanja, študij, izpiti, tečaji, usposobljenost, kariera v
podjetju, članstvo v organizacijah in dobljena priznanja). Program omogoča tudi
spremljanje in vnos prerazporeditev znotraj podjetja (drugo delovno mesto, STM,
plačni razred…) in aktivacijo le-teh pred ustreznim obračunom plače. Možna je
avtomatska izdelava in izpis odločb za dopuste, avtomatsko dodajanje dopustov
za otroke in delovno dobo in dodatnih dopustov (npr. za posebne delovne pogoje,
za starost…) ter avtomatski prenos lanskega neporabljenega dopusta. Program
avtomatsko vodi izrabo in stanje dopusta glede na vnos v modul plače.
Modul Kadrovska evidenca vsebuje več kot 100
različnih statistik, od podatkov o zaposlenih do spremljanja poteka raznih
izpitov, zdravniških pregledov itd.
Omogočen je tudi
izvoz podatkov v Excel za potrebe tiskanja pogodb o zaposlitvi.
Dohodnina
- je modul, ki ob
koncu leta izračuna podatke, ki jih mora podjetje in zaposleni prijaviti za
dohodnino. Izračunajo se podatki iz plač in iz drugih izplačil, izpišejo se
obvestila zaposlenim o prejemkih v preteklem letu in izdela se datoteka za
dohodnino.